Poznámky: Na mnohých Európskych krajinách,dovozné clo, poplatky je veľmi vysoká,ak nechcete platiť dane, keď tovar dorazili do vašej krajine,môžete si vybrať, "predávajúcich spôsob dopravy".
Prosím, dajte nám vedieť:čo ráfika pneumatiky(Rúrkové/clincher/tubeless), čo kazeta tela a rýchlosť by ste sa chceli pri zadaní objednávky.
PS: Ak nemáte žiadne správy,zabezpečíme vám: shima 11 rýchlosti(majú dodávku s 9,10 rýchlostný náboj rozpera pre vás!
3.Akceptujeme OEM objednávky, pošlite nám, prosím, vaše logo/dizajn v PDF, AI formát, a všetky podrobnosti.
Špecifikácie
700 C uhlíka cestných kolies 26 mm šírka 50 mm hĺbka dimple rúrkové/clincher/bezdušové dvojkolesia.
Rim:
Materiál: Toray T700 Full Carbon
Šírka: 26 mm
Hĺbka: 45mm
Ráfika pneumatiky: Rúrkové/Clincher/Bezdušové
Hmotnosť: 410/490±15 g (Rúrkové/clincher/tubeless)
Hub&Kazeta tela:
Novatec A271SB,Novatec A291SB,Powerway R13/R36,R13/R36 G3,alebo
R13/R36 keramické ložiská,(Vyrobené v číne) DT 350s/DT 240s (Vyrobené vo Švajčiarsku)
(Kazeta orgán:shlmano 8/9/10/11 Rýchlosť alebo Campag 9/10/11 rýchlosť.)
Hovoril&Bradavky
Hovoril Aero FJH alebo Piliera PSR1432
Hovoril otvorov: Predné 20, Zadné 24,alebo G3 18/21 diery.
Bradavky: CN Hliníka
Dvojkolesia Hmotnosť: 1550/1710±100 g
Norma: En Štandard
Viesť čas: 10-15 dní
Akceptujeme OEM objednávky, pošlite nám, prosím, vaše logo/dizajn v PDF, AI formát, a všetky
Dizajn znaky
* Ráfiky sú naše nový dizajn, sú s 26 mm šírka pneumatiky, vďaka mierne rozšírenie okraj, sú oveľa náročnejšie.S mierne zahnutá brzdy sledovať, majú lepšie brzdenie.A oni sú ľahký, rýchly, keď hit niekoľko veterných úsekoch, to by nebolo padlo niečo na bočný vietor.
* O 50 mm profil má vynikajúce výkony v lezení a zrýchlenie s rozšírenou aerodynamika, ponúka ľahké a citlivé jazdu.
vysoká TG 240 teplota stupňov brzdy povrch zlepšiť odvod tepla, účinne znížiť vplyv tepla spôsobené brzdením poskytnúť vám spoľahlivosť a brzdná sila.
* Plnené 3D tkať, že bude rim stabilné, bezpečné a odolné.
* Vyrobené novou technológiou, ráfiky " výrobný proces sú bez EPS bubliny, to znamená, ráfiky sú vylisované s airbagom, ktorý má vnútorné tvar venca.Na rozdiel od tradičnej technológie, nemusíme rezať veko, aby sa bubliny.Takže ráfika je kompletný, pevnejšie a tuhšie.
* 250Gpa modul uhlíkových vlákien posilnenie pásy dáva tuhosť hovoril diery.
Poznámky k používaniu
* Max hovoril napätie: 180kgf
* Max. tlak: 130psi
* Maximálny hmotnostný limit: 95kg
Možnosť náboje:
Detailné Fotografie
Rim oddiel:
Package
Krabice používame na balík je špeciálne navrhnutý so silným vo vnútri štruktúry.To by mohlo ochranu tovaru od násilne hádzanie a tlak počas prepravy.To môže mať nejaké škody na poli počas prepravy, ale budete mať kompletnú a zbrusu nové kolesá konečne.
O nás:
Xiamen Boostbicycle kompozitný materiál Co.,Ltd je high-tech podnik sa špecializuje na výskum a vývoj uhlíkových bicykli častí.Čo máme:
Skúsený tím: naša R&D štáby a manažérov pôsobil v medzinárodnej značky Oem továreň na viac ako 10 rokov.
Sofistikované vybavenie: uhlíkových vlákien tkaniny rezací stroj, vysoká teplota liatie stroj, testovanie stroj a iné presné stroje dovezené z Japonska.
Exquesite vyhotovením: všetky výrobky sú ručne vyrobené podľa našich skúsených pracovníkov.
Hlavné produkty:
Carbon fiber kolesá, carbon fiber cyklistické rámy, carbon bike vidličky, carbon bike ráfiky, carbon bike sídlo príspevky a iné uhlíkových vlákien bicykli častí.
Produkty " vlastnosti:
Disky/kolesá:
1.Vysoká TG a vysoko tepelne odolné čadič, brzdový povrch zlepšiť odvod tepla, účinne znížiť vplyv tepla spôsobené brzdením poskytnúť vám spoľahlivosť a brzdná sila.
2. Plnené 3D tkať, že bude rim stabilné, bezpečné a odolné.
3.Vyrobené novou technológiou, ráfiky " výrobný proces sú bez EPS bubliny, to znamená, ráfiky sú vylisované s airbagom, ktorý má vnútorné tvar venca.Na rozdiel od tradičnej technológie, nemusíme rezať veko, aby sa bubliny.Takže ráfika je kompletný, pevnejšie a tuhšie.
4.250 Gpa modul uhlíkových vlákien posilnenie pásy dáva tuhosť hovoril diery.
Rámy:
1. Pomocou Toray T700 uhlíkových vlákien, je to vysoká pevnosť v tlaku a modul, dobrá odolnosť proti korózii, to robí rám viac odolné a pohodlné.
2.Vnútorné kábel smerovanie: plný interný kábel smerovanie pre brzdy a radiaca páka káble udržiava najčistejšie linka pre optimálnu aerodynamiku.
3. Zúženou hlavovou trubkou zlepšuje rámu výkon, znižuje odolnosť proti vetru, a zvyšuje aerodynamický účinok.
4.Sídlo pobyt zlepšuje rám je sila, symetrický dizajn akcie funkciu nárazníkov, čo vám umožní jazdiť pohodlnejšie.
5.Rám má mnoho rôznych veľkostí a väčšie úpravy priestoru, takže tam musí byť ten, ktorý vám vyhovuje.
Testovanie carbon bike ráfiky/rámov:
Sofistikované testovanie zariadení: používame SK a UCI normy na testovanie carbon bike kolesá, rámy, máme zariadení na simuláciu cyklistické vyskúšať svoj výkon.
Testovanie carbon bike ráfiky/rámov:
Sofistikované testovanie zariadení: používame Sk a UCI štandard testovania carbon bike kolesá, rámy,, brzdový suface teplota stroj, Simulácia cyklistické skúšobné zariadenia,a iné presné stroje dovezené z Japonska a Nemecka.
Spolupráca prípade zobraziť:
1. 88mm cestných bicykloch (zo Silva požičovňa Co.,Ltd )
bsd | 622mm (ISO Štandard) |
Ráfika pneumatiky | Rúrkové/clincher/Bezdušové |
Platné Bicykli | Cestné Bicykle |
Šírka ráfika | 26 mm |
obtlačky | Nič/404 vlastné |
Rim Hĺbka | 50mm |
Vonkajšie otvory(Rim bed) | Štandardné dia 8,5 mm |
Brzdový Systém | V Brzdové |
Záruka | 2 ROKOV |
ERD | 538mm (nie je inclued bradavky hed) |
oxid väzba | UD originál |
Názov Značky | PEENGIN |
ŠTANDARD | Sk Standard |
Číslo Modelu | 700 C-26-50T/C/CT |
Materiál Kolies | Uhlík |
Pôvod | Kontinentálna Čína |
Dokončovacie | Matný/Lesklý |
Hmotnosť | 1550/1710+/- 100g |
Hovoril Diera | Počet hovoril |
Veľkosť | 700c |
Otvory | 16, 18, 20, 21, 24, 28, 32, 36, 21 G3 |
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *